O Παντελής Καψής ξαναχτυπά!

Στο Κυριακάτικο ΒΗΜΑ (του ΔΝΤ) γράφει :

…[…]… ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ένας ξένος αρχιτέκτονας, ο Χοσέ Αθεμπίγιο, για να μας πει το αυτονόητο. Οτι δηλαδή δεν είναι δυνατόν να κάνουμε ολόκληρο το Ελληνικό πάρκο.

ΑΝ το κάναμε, θα ήταν το μεγαλύτερο πάρκο στον κόσμο, υπερδιπλάσιο από το Σέντραλ Παρκ της Νέας Υόρκης, εξωφρενικάακριβό για να συντηρηθεί και με αμφίβολη κοινωνική χρησιμότητα.

ΑΝ κανείς αμφιβάλλει για το τελευταίο, αρκεί να δει το παράδειγμα του Υμηττού (σ.σ.υποκλίνομαι σ’ αυτό το επιχείρημα, αφού δεν πάει ο κόσμος στο Παρκο…Μπαζώστε το!!!). Πρόκειται για το μεγαλύτερο φυσικό πάρκο, σε απόσταση λεπτών από τη μισή Αθήνα και μόνο ορισμένες Κυριακές τον χρόνο φιλοξενεί σχετικά ικανοποιητικό αριθμό επισκεπτών…[…]…

Και καταλήγει πάλι υπέρ του μνημονίου (τι άλλο!) εδώ

1. Γιατί το Γράφει;

Μα γιατί ο χώρος του Ελληνικού είναι για τις κατασκευαστικές, ότι το αίμα για τους καρχαρίες!

2.Ποιος Σοφός μας είπε το αυτονόητο;

Ένας αρχιτέκτονας! Τι φιλάνθρωπος! Θέλει να σώσει τους Ιθαγενείς από ένα αεροδρόμιο κι ένα Πάρκο! Οπως ο συμπατριώτης του, ο Κορτέθ, ένα πράγμα. Διαβάστε Εδώ

3.Τι κάνει ένα Αεροδρόμιο;

Για τις χώρες με εθνική ανεξαρτησία και πολιτικούς Ηγέτες, ένα αεροδρόμιο είναι το παράθυρο στον κόσμο. Το αεροδρόμιο είναι ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας μιας σύγχρονης χώρας με τα υπόλοιπα έθνη. Ισως ο κυρ Παντελής αν είχε ταξιδεψει αρκετά στον κόσμο θα ήξερε ότι όλες οι Μεγάλες Πόλεις (δεν συζητάμε πλέον για χώρες, εκει είναι αυτονόητο!) έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ! ! ! Κάντε google για το Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο κτλ. Το κλείσιμο λοιπόν, ενός Αεροδρομίου σε μια ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ χώρα αντιστοιχεί με έγκλημα. Ακόμη κι οι επενδυτές από το Κατάρ το κατάλαβαν, κι είπαν για την δημιουργία Αεροδρομίου Γενικής Αεροπορίας/Πολυτελών Αεροσκαφών.

3.Τι είναι ένα Αεροδρόμιο;

Ενα αεροδρόμιο δεν είναι μια λωρίδα ασφάλτου! Οπως είδαμε και με την καταστευή του Ελ.Βενζέλου είναι μια πανάκριβη κι δύσκολη κατασκευή. Για να καταλάβεται στο Ελληνικό η άρση του αεροδιαδρόμου είναι τόσο δύσκολη κι ακριβή που δεν συμφέρει να αρθεί! Και υπογράφει ο κυρ Παντελής ότι στο μέλλον, δεν θα χρειαστούμε άλλο Αεροδρόμιο; Υπογράφει, ότι δεν θα συμβεί ΠΟΤΕ Ατύχημα στο Ελ.Βενιζέλος; Για Πράδειγμα αν σπάσει κάποιο σκέλος αεροσκάφους στο Διάδρομο, η Ελλάδα θα αποκοπεί από τον Υπόλοιπο Κόσμο! Εκτός έχουν σκοπό στο μέλλον να κατασκευάσουν άλλο αεροδρόμιο, που θα το αναλάβουν και πάλι οι γνωστές κατασκευαστικές, οπότε πάμε στην Ερώτηση 2.

4. Τι λέει όμως το ΣτΕ;

Ως γνωστόν το ΣτΕ, το Σύνταγμα κι οι νόμοι του κράτους δεν ισχύουν στην μετά ΔΝΤ εποχή, όπως ρητά κι ειρωνικά («αυταπάτη» το λέει στο κείμενο του) ο κυρ Παντελής.

…[…]…Οτι όπως δεν θα γίνουμε πλουσιότεροι ως χώρα αν τα δικαστήρια εκδώσουν μια απόφαση ότι διπλασιάζονται όλες οι αμοιβές, έτσι και η προστασία των συντάξεων με τον νόμο θα είναι γράμμα κενό αν οδηγηθούμε στη χρεοκοπία…[..]…
Άρα η απόφαση του ΣτΕ είναι κωλόχαρτο! Για να σας θυμίσω ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕ MΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ. Ως παράνομη κρίθηκε η υπουργική απόφαση για την κατάργηση του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού, αποφάσισε το Δ’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (1938/2010). Κρίθηκε ότι ούτε βάσει διατάξεως νόμου ούτε βάσει της συμβάσεως του Ιουλίου 1995 για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στα Σπάτα Αττικής έχει… …επέλθει κατάργηση του αερολιμένα του Ελληνικού ως αεροπορικής εγκαταστάσεως. Παρ’ όλα αυτά, ο αρμόδιος υπουργός διατηρεί τη δυνατότητα να αποφασίσει την κατάργηση του αερολιμένα του Ελληνικού αν κρίνει ότι αυτό επιβάλλεται. Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει μέλη της Αερολέσχης Αθηνών και δικαιώθηκαν. Ο παλαιός αερολιμένας του Ελληνικού μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτές και χειριστές μικρών ή εμπορικών αεροσκαφών. Διαβάστε την των κ.Κ.Καββαθά και Π.Σακελλαρίου Προσφυγή ΕΔΩ.
5. Ενα Ψεμματάκι απο την Κυβέρνηση, αλλά κι από πολλούς ΝΔκράτες δεν βλάπτει! Βλάπτει; Ε;

Για να δικαιολογήσουν το Μπάζωμα του Ελληνικού-Αεροδρομίου-Πάρκου έπρεπε να βρουν δικαιολογία! Πρωτότυπο ε; Επρεπε κατά τον προσφιλή τρόπο τους να βρούν έναν Μονόδρομο (όπως αυτόν της χρεωκοπίας). Ετσι είπαν ότι το να φυτέψεις μερικά δένδρα εδώ κι έκει αντε να βάλεις και μια βρυσούλα, δυο τρεις κούνιες και παγκάκια κοστίζει 1,800,000,000 ΕΥΡΩ! Δηλαδή κούνιες από ατόφιο χρυσάφι και πακάγκια από αλάβαστρο!
Σύμφωνα με το ΕΜΠ η κατασκευή του Πάρκου κοστίζει μόλις 50 με 100εκ Ευρώ! Τα υπόλοιπα είναι αέρας για να το μπαζώσουν! Δηλαδή όλα τα επιχειρήματα των «ειδικών» υπέρ της καταστροφής είναι για τα…μπάζα! Ιδού η Ερώτηση του Π.Λαφαζάνη στην Βουλή των Ελλήνων αλλά της κυβέρνησης του ΔΝΤ.

…[…]…Είναι γνωστό επίσης ότι τα βασικά συμπεράσματα της A φάσης της έρευνας που υλοποιεί επιστημονική ομάδα του ΕΜΠ με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή της Σχολής Αρχιτεκτόνων ΕΜΠ κ. Νίκο Μπελαβίλα για τη δημιουργία του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό και η οποία παρουσιάστηκε σε συνέντευξη τύπου στις 10-6-2010, δικαιώνουν πλήρως αυτή τη θέση των 4 Δήμων και τεκμηριώνουν ότι το πάρκο είναι αναγκαίο, φτηνό και εφικτό και αποδυναμώνουν τόσο το σχέδιο Σουφλιά όσο και πρόσφατες απόψεις που υποστηρίζουν το ξεπούλημα του χώρου του Ελληνικού.

Ωστόσο, σε δημοσιεύματα του Τύπου στις 29-7-2010 αναφέρεται ότι στο πρόγραμμα των αναπτυξιακών παρεμβάσεων του ΥΠΕΚΑ για την πραγματική οικονομία προβλέπονται, σημαντικές αστικές αναπλάσεις μέχρι το 2015 μεταξύ των οποίων και αυτές για το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού ύψους 1.830.000.000 Ευρώ.

Με δεδομένο ότι στην προαναφερόμενη μελέτη του ΕΜΠ τεκμηριώνεται ότι το κόστος του Μητροπολιτικού Πάρκου κυμαίνεται μεταξύ 50 και 100 εκατομμυρίων ευρώ, εύλογα ερωτηματικά γεννούνται για το είδος των /»αναπτυξιακών παρεμβάσεων/» στο χώρο του πρώην αεροδρομίου. Τα ερωτηματικά αυτά μεγεθύνονται από την συστηματική αποφυγή της κας Υπουργού να συζητήσει τα θέματα του πρώην αεροδρομίου με τους Δημάρχους της περιοχής παρά την επανειλημμένη διατύπωση ανάλογου αιτήματος…[…]…


Διαβάστε Επίσης

1. Περιοδικό ΠΤΗΣΗ Ιουνίου 2010

2.Ταλαίπωροι Αεροπόροι, μιάς αντιαεροπορικής χώρας…

3.“Παραχωρούνται” 350 στρέμματα στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού!…

4.Η εθνική προδοσία του Αεροδρομίου Ελληνικού…

5.Πρόταση – βόμβα του ΣτΕ για το αεροδρόμιο του Ελληνικού

6.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ΠΑΡΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΕΤΟΝ

2 thoughts

  1. Οι φοβικοί τύραννοι δεν είναι παντοδύναμοι, αφού ηττήθηκαν σε Βιετνάμ και Αφγανιστάν, ενώ αλληλομισιούνται επίσης. Ούτε τον ήλιο, τα ηφαίστεια ή τις βαρυχειμωνιές μπορούν να ελέγξουν, κι ας περιαυτολογούν…
    Πετρέλαιο-βενζίνη αυξήθηκαν 50% μέσα σε ένα χρόνο… ΤΙ θα τρώμε από την πετρελαιοεξαρτημένη γεωργία, μόλις φτάσουν τα 3-4 ευρώ το λίτρο;
    Έκθεση των δολαριανών στρατηγών (Γκάρντιαν, 11-4-2010*) ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ότι με 30 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου ετήσια κατανάλωση για 7 δισεκατομμύρια καταναλωτές, όχι μόνο δεν πρόκειται να αντληθούν ούτε τα μισά από τα υπάρχοντα κοιτάσματα (αφού όσο λιγοστεύει το πετρέλαιο ΑΚΡΙΒΑΙΝΕΙ και γίνεται ΑΣΥΜΦΟΡΗ η άντλησή του σε ολοένα ΑΣΤΑΘΕΣΤΕΡΕΣ συνθήκες – το ίδιο και οι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ-ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ ψευτοεναλλακτικές ΣΥΣΚΕΥΕΣ, που φτιάχνονται με σπατάλη καυσίμων-μετάλλων…), αλλά το 2012 ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ αποθέματα καυσίμων και θα αρχίσει παγκόσμιο χάος (μιας και οι εγωμανείς δε νοιάζονται για αποκέντρωση σε ΑΥΤΑΡΚΗ χωριά).
    Αφού επί αιώνες λύσσαξαν οι πολεμοκάπηλοι ανοϊκοί για υπερπληθυσμό αναλώσιμων μισθοφόρων-καταναλωτών, τώρα νομίζουν οι ματαιόδοξοι ότι με φοροεξόντωση, αντί για ειρηνικό έλεγχο των γεννήσεων, θα μας αραιώσουν για να απομείνουν με τα τελευταία βαρέλια πετρελαίου. Αλλά λογαριάζουν χωρίς την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ να ελέγξουν π.χ. τον ήλιο, τα ηφαίστεια, ενώ ούτε να ετοιμάσουν την τροφή τους μόνοι τους δεν μπορούν…
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ για να συνεχίσουμε μετά την ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ των εγωμανών!

    *http://www.guardian.co.uk/business/2010/apr/11/peak-oil-production-supply

    Μου αρέσει!

  2. Εμπεριστατωμένο, αναλυτικό, διεξοδικό, πειστικό! Συμβολή στην ομορφιά του μπλόγκινγκ σαν επιχείριση:»Γοητεία του Επιχειρήματος και της Λογικής»

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.